Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΕΞΟΡΚΙΣΜΩΝ

   Σε περιπτωση που δεν μπορουμε να παμε σε ιερεα ,το διαβαζουμε μονοι μας αφου ομως εχουμε εξομολογηθει κοινωνησει και ειναι "καθαρος σε ολα"     τοτε εκτος απο την ακολουθια διαβαζουμε και ευχη για βασκανια,η για απαλλαγη απο ακαθαρτα πνευματα.)
        Εις το Ονομα του Πατρος και του Υιου, και του Αγιου Πνευματος.Αμην.
Αγιος ο Θεος, Αγιος Ισχυρος, Αγιος Αθανατος, ελεησον ημας.(τρις).
  Δοξα Πατρι και Υιω και Αγιο Πνευματι.Και νυν και αει και εις τοθς αιωνας των αιωνω .Αμην.

   Παναγια Τριας,ελεησον ημας,Κυριε ιλασθητι ταις αμαρτιαις ημων, Δεσποτα,συγχωρησον τας ανομιας ημιν, Αγιε επισκεψαι και ιασαι τας ασθενειας ημων ενεκεν του ονοματος σου.
                       Κυριε ελεησον.(τρις)
                 Δοξα.....Και νυν......

               Πατερ ημων ο εν τοις ουρανοις,αγιασθητω το ονομ σου.Ελθετω η βασιλεια σου.Γεννηθητω 
              το θελημα σου,ως εν ουρανω και επι της γης.Τον αρτον ημων τον επιουσιον,δος ημιν σημερον και αφες ημιν τα οφειλημτα ημων,ως και ημεις αφιεμεν τους οφειλεταις ημων.Και μη εισενεγκης ημας εις πειρασμον,αλλα ρυσαι ημας απο του πονηρου.Αμην.
             Ελεησον ημας Κυριε, ελεησον ημας.Πασης γαρ απολογιας απορουντες ταυτην σοι την ικεσιαν, ως Δεσποτη, οι αμαρτωλοι προσφερομεν ελεησον ημας.
                             Δοξα Πατρι......
           Κυριε ελεησον ημας,Επι σοι γαρ πεποιθαμεν.Μη οργισθεις ημιν σφοδρα,μηδε μνησθης 
            των ανομιων ημων,αλλ`επιβλεψον και νυν ως ευσπλαχνος, και λυτρωσαι ημας εκ των εχθρων
              ημων.Συ γαρ ει Θεος ημων,και ημεις λαος σου.Παντες εργα χειρων σου,και το ονομα σου επικεκλημεθα.
                                    Και νυν.....
                    Της ευσπλαχνιας την πυλην ανοιξον ημιν,ευλογημενη Θεοτοκε.Ελπιζοντες εις σε,
             μη αστοχησωμεν.Ρυσθειημεν δια σου των περιστασεων.Συ γαρ ει η σωτηρια του γενους των 
                 Χριστιανων.
                  Σε λιμενα και τειχος και καταφυγιον και ελπιδα και σκεπην και προστασιαν θερμην ευρηκοτες οι πιστοι προς σε,προστρεχομεν και εκβοωντες εκτενως,ανακραζομεν πιστως ελεησον
               Θεοτοκε τους επι σοι πεποιθοτας και των πταισματων απαλλαξον.

                           Δεξαι μου την δεησιν, ο παντας θελων σωθηναι και μη απορριψης με,
                απο του προσωπου σου τον αναξιον,τον πολλα πταισαντα υπερ πασαν φυσιν,των ανθρωπων
             εκ νεοτητος.Διο προσπιπτω σοι κλινων μου το γονυ συν δακρυσι.Σπλαχνισθητι,
            ελεησον,δειξον εν εμοι τα ελεη σου,Κυριε της δοξης,ελεους ο Πατηρ και οικτιρμων,μη με απωση τον αθλιον,τον παρακαλουντα σε.
                            Ελπις μου και προστατις μου,θερμη αντιληψις και προσφυγη μου, συ των πιστων η σωτηρια,πελεις παναχραντε Αγνη.Οθεν και προσφευγω προς σε Δεσποινα,κραζων και βοων σοι
         το Ημαρτηκα,Σωσον με Κορη σωσον αμαρτανοντων μονη, ως αληθως εγγυθτρια.
                              Κυριε ελεησον,κυριε ελεησον,κυριε ελεησον.

                                             Ψαλμος ΞΘ(69)
             Ο Θεος εις την βοηθειαν μου προσχες,Κυριε,εις το βοηθησαι μοι σπευσον.Αισχυνθητωσαν
      και εντραπητωσαν οι ζητουντες την ψυχη μου.Αποστραφητωσαν εις τα οπισω και καταισχυνθητωσαν οι βουλομενοι μοι κακα.Αποστραφητωσαν παραυτικα αισχυνομενοι οι λεγοντες με |ευγε ,ευγε.Αγαλλιασθωσαν και ευφρανθητωσαν επι σοι παντες οι ζητουντες σε, ο Θεος,
               και λεγετωσαν δια παντος.Μεγαλυνθητω ο Κυριος.Οι αγαπωντες το σωτηριον σου.
          Εγω δε πτωχος ειμι και πενης.Ο θεος ,βοηθησον μοι.βοηθος και ρυστης μου ει συ,Κυριε
     μη χρονισεις.
                                Ψαλμος ΡΜΒ(142)
                   Κυριε εισακουσον της προσευχης μου,ενωτισαι την δεησιν μου εν τη αληθεια σου,εισακουσον μου εν τη δικαιοσυνη σου.και μη εισελθης εις κρισιν μετα του δουλου σου,
        οτι ου δικαιωθησεται ενωπιον σου πας ζων.Οτι κατεδιωξεν ο εχθρος την ψυχην μου
          Εταπεινωσεν εις γην την ζωην μου.Εκαθισε με εν σκοτεινοις ως νεκρους αιωνος.
              Και ηκηδιασεν επ` εμε το πνεθμα μου, εν εμοι εταραχθη η καρδια μου.Εμνησθην 
              ημερων αρχαιων,εμελετησα εν πασι τοις εργοις σου, εν ποιημασι των χειρων σου
              εμελετων.διεπετασα προς σε τας χειρας μου.η ψυχη μου ως γη ανυδρος σοι.Ταχυ εισακουσον μου, κυριε,εξελειπε το πνευμα μου.μη αποστρεψης το προσωπον σου απ`εμου,και
          ομοιωθησομαι τοις καταβαινουσιν εις λακκον.ακουστον ποιησον μοι το πρωι το ελεος σου,
             οτι επι σοι ηλπισα.Γνωρισον μοι, κυριε,οδον, εν η πορευσομαι, οτι προς σε ηρα 
           την ψυχη μου.Εξελου με εκ των εχθρων μου, Κυριε, οτι προς σε κατεφυγον.Διδαξον με του 
           ποιειν το θελημα σου, οτι συ ει ο Θεος μου.Το πνευμα σου το αγαθον οδηγησει με εν
                 γη ευθεια.Ενεκεν του ονοματος Σου,Κυριε ζησεις με.Εν τη δικαιοσυνη σου
              εξαξεις εκ θλιψεως την ψυχην μου.Και εν τω ελεει σου εξολοθρευσεις τους εχθρους μου
                      Και απολεις παντας τους θλιβοντας την ψυχην μου,οτι εγω δουλος σου ειμι.
                
                      ΕΥΧΗ
                   Εις τον Αγγελον φυλακα της του ανθρωπου ζωης.

                    Αγιε Αγγελε, ο εφεστως της αθλιας μου ψυχης και ταλαιπωρου μου ζωης, μη
           εγκαταλιπης με τον αμαρτωλον, μηδε αποστης απ`εμου δια την ακρασιαν μου.Μη δωης χωραν τω πονηρω δαιμονι κατακυριευσαι μου την καταδυναστεια του θνητου τουτου σωματος κρατησον της αθλιας και παρημενης χειρος μου,και οδηγησον με εις οδον σωτηριας.Ναι αγιε Αγγελε του θεου,
            ο φυλαξ και σκεπαστης  της αθλιας μου ψυχης και του σωματος,παντα μοι συγχωρησον,
             οσα σοι εθλιψα πασας τας ημερας της ζωης μου, και ει τι ημαρτον την σημερον ημεραν.
               Σκεπασον με εν τη παρουση νυκτι και διαφυλαξον με απο πασης επηρειας του αντικειμενου,
                ινα μη εν τινι αμαρτηματι παροργισω τον Θεον.και πρεσβευε υπερ εμου προς τον Κυριον 
         του επιστηριξαι με εν το φοβω αυτου και αξιον ανδειξαι με δουλον της αυτου αγαθοτητος.Αμην.

                                  Τελος και το Θεο Δοξα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: